flo wrote: ↑12 Jan 2023, 23:25
Draga Nicusor. Nu cobor la nivelul lazilor de stejar sau nuc.
Regret ca te-ai simtit ofensat de forma in care am pus problema .
Dar hai te rog sa lasam povestile / denigrarea cu care suntem bombardati de 33 de ani .
Ca ni s-a spus ca suntem nepriceputi , neeficienti , nespalati .
Despre diferentialele autoblocante ale BTR export auzisem din o declaratie a gen.ing. Niculae Spiroiu , Dumnezeu sa-l odihneasca , si cand am prins ocazia am intrebat un inginer de la Moreni .
Si eu tot din uzina stiu .
Si am mai aflat ca tehnologia de sudare / detensionare era romaneasca .
Firul de sudura / fluxul de sudura erau de productie interna .
Mai stiu ca motoarele import veneau cu cutiile de viteze , mai bine scriam de la inceput , dreptatea este de partea ta .
Despre tancurile romanesti exportate in Egipt , si problemele lor poti citi aici :
https://rft.forter.ro/biblioteca-virtua ... Fi%C5%A3ei
De fapt s-a exportat seria zero , adunata de prin unitati , plina de defectele inerente inceputurilor si avariile datorate exploatarii neingrijite : tevi zgariate , baterii uzate, rezervoare lovite / deteriorate .In loc sa fie trimisa in fabrica pentru reparatie , a fost vopsita la unitati si incarcata pe vapor.
Da , si garniturile , care totusi pana la urma s-au importat pe NV , cu sprijinul gen. Milea , fara stirea Securitatii, si n-au mai curs .
Vei vedea din carte ( link in partea de jos a paginii ) eforturile celor de la Resita si din metalurgie , cat si nepasarea altora .
Trivia : fiul gheneralului care a facut isprava e bine mersi si astazi , si a luat-o pe urmele tatalui .
La vremuri noi ......
Voi continua , atingand si celelalte subiecte .