Uzina Automecanică Moreni

Despre masinile fabricate dupa 1945 si pana-n prezent

Moderators: Werner, mariusjaz

Post Reply
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Noi transportoare blindate produse la Moreni

Post by costy84 »

"O vizita la Moreni, o experienta deosebita."
http://www.rumaniamilitary.ro/o-vizita- ... -deosebita

dragospetres
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1474
Joined: 10 Jan 2008, 21:01
Location: suceava

Re: Noi transportoare blindate produse la Moreni

Post by dragospetres »

Costy,fa-ma sa inteleg;cum adica s-a stabilit configuratia finala,dar inca nu se stie tipul sasiului si nici proiectul carcasei blindate nu este facut? Si inca ceva;acum in tehnica blindatelor sunt la moda tancurile pe roti.Va avea si acesta varianta cu tun de 120mm?
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Noi transportoare blindate produse la Moreni

Post by costy84 »

Banuiesc ca se refera la configuratia interiorului si cred ca cel mai probabil vor fi echipate cu turela aia fabricata de ei sau cum armata romana vrea ce este cel mai ieftin probabil cu clasicul 14,5! (daca va comanda armata romana)

Cat despre tunul de 120mm chiar tu ai spus ca sunt la moda "tancurile pe roti" , pai cand au inzestrat cretinii astia armata cu ceva "la moda" dupa revolutie?
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Noi transportoare blindate produse la Moreni

Post by costy84 »

"O vizita la Moreni. Partea a II-a. Produsele"

http://www.rumaniamilitary.ro/o-vizita- ... -produsele

dragospetres
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1474
Joined: 10 Jan 2008, 21:01
Location: suceava

Re: Noi transportoare blindate produse la Moreni

Post by dragospetres »

Costy,ce e romanesc in blindatele care se chinuie cei de la Moreni sa le faca?Motorul,transmisia,turela, tunul,electronica,placile de blindaj probabil se aduc din strainatate.Ce-a mai ramas de facut la Moreni?Nu mai bine facem si noi precum croatii sau polonezi??
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Noi transportoare blindate produse la Moreni

Post by costy84 »

Probabil mana de lucru. Asta e in caz de ceva se apuca si ei sa fabrice carute ca altceva nu mai pot produce fara a depinde de importuri.
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Noi transportoare blindate produse la Moreni

Post by costy84 »

"Se pune la cale externalizarea Uzinei Automecanica Moreni"

http://www.rumaniamilitary.ro/se-pune-l ... ica-moreni
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Noi transportoare blindate produse la Moreni

Post by costy84 »

COMPLICITATE MÂRŞAVĂ! DNA a intervenit pentru o licitaţie trucată aranjată de ofiţeri de la MAI şi angajaţi ai Automecanica Moreni pentru cumpărarea unei autospeciale blindate

http://adevarul.ro/locale/targoviste/co ... index.html
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Noi transportoare blindate produse la Moreni

Post by costy84 »

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Uzina Mecanica Moreni

Post by costy84 »

"TBT 8×8 un pas inainte. Mic pentru el, mare pentru industrie"
http://www.rumaniamilitary.ro/tbt-8x8-u ... more-18725
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Uzina Mecanica Moreni

Post by costy84 »

http://www.jurnaldedambovita.ro/jdb_art ... 17028.html

Automecanica Moreni, bază de mentenanță națională

În perioada 2013-2016, uzina dâmboviţeană va asigura modernizarea pentru tot ce înseamnă produse militare ale Armatei Române, fără să se renunţe la producţie, dacă vor exista cereri şi contracte ❚ Proiectul ambiţios şi mult aşteptat de uzina morenară vine să completeze imposibilitatea Ministerului Apărării de a achiziţiona, pentru moment, produsele militare dâmboviţene ❚ Consecinţele sunt dintre cele mai bune: nu numai că se păstrează locurile de muncă existente şi se vor angaja specialişti ingineri, se va crea şi un centru de pregătire pe specialităţi militare pentru tineri

Un calendar cu proiecte ambiţios privind industria de securitate, din care face parte şi cea de apărare dâmboviţeană, a fost întocmit recent în cadrul unui audit realizat de o comisie interministerială, condusă de consilierul de stat pe probleme de securitate naţională Sorin Encuţescu. Acesta vizează toate cele trei unităţi din sectorul industriei de apărare: Mija, Dragomireşti şi Moreni (Automecanica).

La nivel de judeţ, domeniul industriei de securitate s-a bucurat de apreciere, a declarat în exclusivitate pentru „Jurnal de Dâmboviţa” liderul Sindicatului Liber „Dreptatea” din SC Automecanica SA Moreni, Constantin Bucuroiu, evidenţiindu-se şi faptul că produsele de la Automecanica (n.r. transportorul blindat Saur 2) sunt competitive şi va trebui „să se discute cu Ministerul Apărării Naţionale” achiziţia lor în locul celor aduse din străinătate.
„Concluzia finală a comisiei a fost însă ca Uzina Automecanica Moreni să treacă drept bază de mentenanţă naţională pentru tot ce înseamnă produse militare pe roţi: blindate, camioane şi altele, existând şi posibilitatea însă că, în funcţie de comenzi sau contracte - dacă vor exista, să poată desfăşura şi producţie”, a precizat Constantin Bucuroiu.

Însă, până una alta, problema majoră este lipsa de fonduri, acest lucru împiedicând activitatea. Liderul sindical a arătat totuşi că o doză de optimism şi încredere există pentru Automecanica, aceasta urmând să joace un rol important în sector în perioada 2013-2016, când va asigura mentenanţa produselor din dotarea armatei.
„Armata a spus foarte clar că nu are bani în momentul de faţă de achiziţii. De acum va merge pe mentenanţa produselor din dotare, remotorizare, modernizare interioară, modernizarea armamentului şi altele”, a detaliat Constantin Bucuroiu.
O consecinţă benefică este că locurile de muncă ale salariaţilor sunt asigurate, deşi forţa de muncă este îmbătrânită, media de vârstă fiind de 53 de ani, în consecinţă fiind nevoie de întinerirea personalului. Se caută atât specialişti, cât şi personal mediu de execuţie.
„S-a pus şi problema meseriaşilor tineri cu studii medii, aşa încât a rezultat necesitatea creării unui centru de pregătire pe diverse specialităţi necesare în sectorul de apărare. Sunt posibilităţi şi propunerea noastră, a celor din sindicat, este ca un asemenea obiectiv să devină operaţional cel mai târziu în anul 2014”, a precizat Constantin Bucuroiu.
În prezent, în SC Automecanica Moreni lucrează aproximativ 350 de persoane.
dragospetres
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1474
Joined: 10 Jan 2008, 21:01
Location: suceava

ROMAN/DAC.

Post by dragospetres »

Moreniul si-a schimbat pagina.Vad ca la produse civile(zic dansii!) apar si sasiuri de camioane in productie.Ce sasiu se vede aici?
http://www.uamoreni.ro/civile.html
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Uzina Mecanica Moreni

Post by costy84 »

IVECO Super AV 8×8, Jeep J8 si sistemul de arma telecomandat AGIL V4 promovate la Expomil
http://www.resboiu.ro/iveco-super-av-8x ... a-expomil/
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Uzina Mecanica Moreni

Post by costy84 »

In imaginea asta cred ca este un prototip tinand cont ca in spatele lui pare a fi un model diferit (cel putin botul).
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Post Reply