Motorul Saviem
Moderator: costy84
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: Motorul Saviem
Alternatorul e de 24V 80 A DE TROMPIȚE MULȚUMESC poate vor ajunge la mine...pînă atunci...azi am scocs pacientul la lumina zilei...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: Motorul Saviem
Pune mai multe poze cu pacientul in mai multe ipostaze.
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Motorul Saviem
colegu ce ai mai facut cu motorul??? eu am pus grestit pompa la punct cu vreo 2 dinti si am patit-o rau .. porneste , merge dar nu are forta si mi-a spus si mie un mecanic de la IRTA cum se pune sigur la punct . in primul rand aduci motorul in 21.5 pe volant , iar pompa se pune in F dar cum? ... ca sa fi sigur ca nu scapa un dinte sau mai multi cand o bagi in carcasa distributiei are siguranta pentru a bloca capul in F . pe partea stanga a pompei pe flansa exista un surub cu cap de 13 . il scoti si bagi o tija mai mica in diametru decat diametrul gaurii unde a fost surubul . pe roata dintata a pompei care intra in distributie exista si acolo o gaura care va fi pusa in linie cu cea de pe flansa . aceasta operatie nu iti va da voie sa gresesti punerea la punct a pompei , practic nici nu mai stai sa urmaresti F-ul pe cap pentru ca odata ce pui gaurile in linie ea iti vine singura la punct . Acum daca ai noroc sa o nimeresti din prima si ti-a pornit asa o lasi pentru ca merge garantat. Daca nu iti porneste deschizi gura de vizitare a pompei , invarti de volanta pana ajungi la 21 , 5 si F pe pompa . Scoti pompa afara si mai invarti inca odata volantul pana la 21.5 si repeti operatia ( 21.5 volanta , blocare F la pompa ) Normal se invarte de 2 ori volantul ca sa iti cada bine la punct. La prima rotatie la 21.5 iti da B pe pompa si deabia la a doua rotatie iti da F asta in cazul in care pompa nu a fost data jos de pe motor si acesta a functionat .
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Motorul Saviem
F trebuie sa fie in linie cu varful sigurantei ce tine capul hidraulic
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: Motorul Saviem
Motorul merge cam scoate fum dar merge
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: Motorul Saviem
...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: Motorul Saviem
...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Motorul Saviem
Daca nu l-ai pus la punct ca mai sus din cauza asta scoate asa...si mie imi scotea la fel. acum scoate putin pana se incalzeste si dupa aproape ca nu se mai vede decat in turatii mari. frumoasa lucrare dar ce sistem de termoinjector ai acolo? da-mi detalii te rog ca vreau si eu sistemul.
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: Motorul Saviem
Ăăăă bujia este de KAMAZ de 19 V ,electrovalva care deschide admisia motorinei este de 12V.Am un sistem mixt de 24V-12V.Demarorul și alternatorul sînt de 24V,restul instalației este de 12V(bordul ,luminile,electroventilatorul de răcire a radiatorului ...)Pompa de alimentare am puso tot electrică-acum ca să opresc motoruleste de ajuns săi întrerup curentul ;)Alimentez instalația de 12V prin intermediul a două convertoare 24-12,unul de 45A este numai pentru electroventilator,ăla de 50A -restul.Troliul tot de 24V am săi pun și luminile pentru off-road tot.DAR următorul pas va fi montara unui turbocompresor cred că tot de la rusul KAMAZ...
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Motorul Saviem
wou wou stai umpic pompa alimentare electrica la ce? la termostarter sau la pompa injectie?
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: Motorul Saviem
la pompa de injecție și respectiv alimentează și termostarterul
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- gabrielpopa86
- Membru
- Posts: 207
- Joined: 27 Jan 2014, 10:12
- Location: Bucuresti
Re: Motorul Saviem
si cum functioneaza ? ce pompa ai folosit model , cod , debit , presiune ? face fata?
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: Motorul Saviem
Și ceva galăgie https://www.youtube.com/watch?v=ScAzaEL ... 7ODBuRWSIw
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- ady2010
- Junior
- Posts: 53
- Joined: 20 Apr 2010, 11:02
- Location: campia-turzii
- Contact:
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: Motorul Saviem
Motorașul trage bine jucăria(juc cîntărește la gol 2700 de kile )din loc o ia în vit 3 și apoi a 5a...turbo o săi pun la vară .Acum am pus un set de pneuri noi 285/75r16 și sa cam subțiat bugetul ...
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!