Dupa cum discutam in topicul despre Renault, se pare exista si un test in care au fost comparate trei masini, Honda Civic, Ford Focus si Peugeot 206, lasate fara ulei si fara antigel si abuzate. Ghiciti cine a ramas ultima care inca mergea.
https://www.youtube.com/watch?v=zyejT4VPzlE
Fiabilitate japoneze vs europene
- toni
- Administrator
- Posts: 523
- Joined: 09 Oct 2018, 21:36
- Location: Bucuresti
- ardeleanu
- Membru legendar
- Posts: 4490
- Joined: 16 Jun 2014, 10:11
- Location: Choisy le Roi, Franta
Re: Fiabilitate japoneze vs europene
Compari ce cu ce si pe ce baze?
Ce stii despre starea motoarelor inainte de test, de ce tip de ulei/tratament au avut motoarele etc.
Vrei un test adevarat? Trei motoare noi-noutze pe banc si pe urma putem discuta...
Altfel nu vad decat niste indivizi care se distreaza sa distruga niste motoare aiurea. Si mai si dau cu picioarele ca salbaticii in masini...adevarati specialisti.
Ce stii despre starea motoarelor inainte de test, de ce tip de ulei/tratament au avut motoarele etc.
Vrei un test adevarat? Trei motoare noi-noutze pe banc si pe urma putem discuta...
Altfel nu vad decat niste indivizi care se distreaza sa distruga niste motoare aiurea. Si mai si dau cu picioarele ca salbaticii in masini...adevarati specialisti.
- flo
- Membru legendar
- Posts: 2000
- Joined: 03 Jul 2009, 00:13
- Location: Bucuresti
Re: Fiabilitate japoneze vs europene
Ala nu-i test stiintific.
Si daca s-ar face in conditii serioase, nu-i vad relevanta. Adica aflam care motor e potrivit idiotilor care nu observa ca nu au ulei si antigel? Sa fim seriosi.
Imi amintesc de un fost coleg care ramane fara ulei pe Calea Grivitei dar doreste sa ajunga totusi acasa in Militari. A fost suparat ca nu a reusit decat sa traverseze Podul Grant. Cand am auzit ca le reprosa celor de la service ca nu-si va mai cumpara vreodata asa marca, care nu functioneaza "cu o defectiune minora" precum baia de ulei sparta, va imaginati ce ne-am amuzat. Il tot rugam sa ne exemplifice cum s-a ratoit la tehnicienii de la service. Este inginer de textile. A parasit armata fiindca nu-i convenea salariul.
Si daca s-ar face in conditii serioase, nu-i vad relevanta. Adica aflam care motor e potrivit idiotilor care nu observa ca nu au ulei si antigel? Sa fim seriosi.
Imi amintesc de un fost coleg care ramane fara ulei pe Calea Grivitei dar doreste sa ajunga totusi acasa in Militari. A fost suparat ca nu a reusit decat sa traverseze Podul Grant. Cand am auzit ca le reprosa celor de la service ca nu-si va mai cumpara vreodata asa marca, care nu functioneaza "cu o defectiune minora" precum baia de ulei sparta, va imaginati ce ne-am amuzat. Il tot rugam sa ne exemplifice cum s-a ratoit la tehnicienii de la service. Este inginer de textile. A parasit armata fiindca nu-i convenea salariul.
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Fiabilitate japoneze vs europene
Toni, intr-adevar motoarele japoneze sunt fiabile, insa cam ala e singurul lucru ce rezista pe ele. Din pacate, ramai fara tabla de sub fund cu mult inainte sa se strice motorul. Practic ai sanse sa se desparta de tine motorul, sa te abandoneze pe drum...
ARO CLUB ROMANIA
- alex
- Membru legendar
- Posts: 1518
- Joined: 12 Mar 2007, 23:16
- Location: Bucuresti
Re: Fiabilitate japoneze vs europene
am avut Aro si motorul inca mergea f bine (pentru un d127) in timp ce restul masinii se prabusea de rugina. la propriu. puteai sa bagi mana prin gaurile din cabina, sasiu, etc.
si apoi am luat o Toyota care are acum jumatate de milion de kilometri, veche de 34 de ani....si nu se descompune atat de dramatic precum Aro.
si mai enervant, nici un contact electric nu este oxidat dupa 34 de ani si nici un surub original nu este de nedesfacut sau ruginit de nu mai stii ce cheie il desface.
in rest, e un fel de Aro, mai bine facut.....)) cu costuri de intretinere de 10-20 de ori mai mari.....))
si apoi am luat o Toyota care are acum jumatate de milion de kilometri, veche de 34 de ani....si nu se descompune atat de dramatic precum Aro.
si mai enervant, nici un contact electric nu este oxidat dupa 34 de ani si nici un surub original nu este de nedesfacut sau ruginit de nu mai stii ce cheie il desface.
in rest, e un fel de Aro, mai bine facut.....)) cu costuri de intretinere de 10-20 de ori mai mari.....))
happily mending an Aro 320 D127