Renault, probleme ?

informatii de ultima ora legate de masini,in special 4x4
Post Reply
User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1999
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: Renault, probleme ?

Post by flo »

Primele rachete rusesti nu prea au avut predecesori occidentali.

User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4483
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: Renault, probleme ?

Post by ardeleanu »

Serios? De cercetatorii germani care au plecat "de bunavoie" in URSS la caderea Berlinului ai citit putin?
O parte din specialistii militari germani au fost dusi in SUA, operatiunea "Paperclip" si au fost cei care au contribuit decisiv la succesul programului Apollo (printre altele). O alta parte in URSS unde au participat la dezvoltarea programului spatial rus, bombei atomice etc
Primele rachete "rusesti" ale programului spatial rus au fost V2 germane cu modificari minime.
User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2397
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Renault, probleme ?

Post by vercingetorix »

Cred ca nu vrei sa intelegi ce vreau sa spun, eu ma opresc aici.
In ce priveste camioanele Kamaz...sunt 100% rusesti, am studiat in detaliu, inclusiv cauciucurile.
Ca un amuzament...Statia Spatiala Internationala este aprovizionata si de rachete rusesti de tip Soyuz, altfel ar intra in dificultate.
Probabil din cauza ca sunt inapoiati si nu tin pasul cu vesticii.
Daca nu Aro, atunci ce ?
User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4483
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: Renault, probleme ?

Post by ardeleanu »

Inteleg foarte bine ce spui tu... atata doar ca vreau ca afirmatiile sa fie probate.

Statia Spatiala Internationala a fost aprovizionata o lunga perioada exclusiv de catre rachete rusesti tip Soyuz datorita incetarii programului navetelor spatiale americane si... a pretului mult mai mic pe kg transportat pe orbita. De altfel, de la inceput, Statia era prevazuta sa fie aprovizionata de rachete tip Soyuz. Dar se pare ca pretul oferit de compania SpaceX incepe sa faca o concurenta serioasa.

Cat despre pneurile camioanelor Kamaz participante la Dakar, se poate vedea in poza de mai jos cat sunt de "rusesti" :-j
https://blog.allopneus.com/2021/01/daka ... standards/
Pot sa trimit link-uri si pentru restul "dotarilor rusesti"...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2397
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Renault, probleme ?

Post by vercingetorix »

Depinde la ce raliuri participa.
Mai cauta , daca tot esti plin de ravna, sa vezi ce anvelope se folosesc in conditii de iarna, noroi, temperaturi extreme...
Posibil imaginea de mai sus sa fie doar o chestie publicitara, sa manince si gura lui goodyear o friptura.
Daca nu Aro, atunci ce ?
User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4483
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: Renault, probleme ?

Post by ardeleanu »

Era vorba de camioanele Kamaz la Dakar. Punct.
https://www.youtube.com/watch?v=3NSY57hck9s
https://www.youtube.com/watch?v=hkVTwLEm80E
https://www.youtube.com/watch?v=xrYRjV1ijvA
Se mai pot vedea, fara mari eforturi, amortizoarele "rusesti" marca Reiger Suspension si alte componente vestice. Ai dreptate, totusi, iarna folosesc, pentru competitii, anvelope "rusesti" marca Continental.
Nu are rost sa mai public si alte documente tehnice.
Macar ai decenta sa recunosti ca sustii lucruri neadevarate.
GoodYear, Continental etc nu au nevoie de "fripturi mioritice".

Cele de mai sus nu ma impiedeca sa consider Team Kamaz Master la adevarata valoare, multi dintre componenti fiind adevarati profesionisti in domeniu.
User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Renault, probleme ?

Post by Constantin »

Se face reclamă și la Bulanator... tauru' hăla mongoloid cu hăripii roși...
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche
CristianTase
Membru
Membru
Posts: 194
Joined: 26 Oct 2020, 18:22
Location: Sibiu

Re: Renault, probleme ?

Post by CristianTase »

Traim intr-o lume globalizata, eu nu spun ca e bine sau rau dar toti acesti dinozauri rusesti sau din sfera lor de influenta (Kraz de ex.) nu ar rezista pe piata vestica. Nu are nimeni nimic cu ei, pot sa-si deschida teprezentante in Franta ca nu se vand...nu e nevoie de asa ceva in Europa si exista alternative performante. La fel, discutam cu cineva din Belarus, un Actros cu cutie automata si garda la sol de 10 cm nu are ce face nici inainte si nicu dupa muntii Ural. Asta e situatia. De aceea se vind masini rusesti acolo. Prietenul lui Putin Erdogan de ce nu ia masini rusesti? Ca e vandut occidentalilor? Sunt niste clisee acestea cu masinile rusesti. De ce nu va luati o Niva? Eu am fost cu Niva, nu imi trebuie. Dar voi va puteti lua daca sunt asa de bune masinile rusesti...va spun eu tot Dusterul occidental e mai bun. Mai lasati vrajeala cu rusii si romanii ca nu tin. Suntem noi complexati cu cliseul acesta cu piata de desfacere. Va spun eu Romania nici nu conteaza ca piata de desfacere , e zero barat. India si China sunt piete de desfacere nu Romania. Ce credeti ca daca MAN vinde 200 de camioane aici asta e piata de desfacere?
Multumesc, cu stima Cristian Tase / Aro 10 / Sibiu / 0742141585 / cristiantase@yahoo.com
User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2397
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Renault, probleme ?

Post by vercingetorix »

Oare de ce toti furnizorii astia vestici se ingramadesc la Kamaz ?
De ce nu merg la Iveco, Scania, Volvo ?
Cu rusii ?! Asa ceva ?
Daca nu stii sa faci diferenta intre o vrajeala publicitara si realitate....
Ia de buna ce ti se pare, am obosit efectiv.

later edit : iata un coleg ce proclama suprematia dusterului occidental in fata nivei cu reductor si diferential central.
fara comentarii, deja am ceva mult mai bun de facut.
poate ii explica totusi cineva diferenta in teren intre o masina cu reductor si una fara.
Daca nu Aro, atunci ce ?
CristianTase
Membru
Membru
Posts: 194
Joined: 26 Oct 2020, 18:22
Location: Sibiu

Re: Renault, probleme ?

Post by CristianTase »

Si mie imi plac Kamazurile si Krazurile. Furnizorii au reprezentante acolo. Va dau un exemplu: Partea electrica la un Kamaz contine relee, conectori. Kamaz nu vrea ca un rus sa ramana blocat in rau ca nu are conectori cu seal, de aceea nu ia conectori prosti rusesti sau chiezesti...ia conectori Tyco sau Molex. Relee ia Tyco. Nu te joci cu asa ceva. Urmeaza sistemul de injectie cate trebuie sa fie Bosch. E nevoie de tehnica occidentala, nu e nimeni absurd. Iar dv intrebati un prieten sofer cu ce alege sa plece pana in Spania: cu un Kamaz sau cu o Scania?
Multumesc, cu stima Cristian Tase / Aro 10 / Sibiu / 0742141585 / cristiantase@yahoo.com
User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4483
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: Renault, probleme ?

Post by ardeleanu »

Intr-unul din video-urile de mai sus este prezentat si consumul Kamaz-urilor utilizate la Paris Dakar.
Este de doar un litru pe teren normal si pana la doi litri in teren greu...pe kilometru.
Ecologie frate, nu gluma.
User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Renault, probleme ?

Post by Constantin »

Ardelene, rușii au înțeles că planeta se învârte și-și fură și ei poluare din China. În afară de Europa, Japonia, Coreea de sud și probabil câteva alte țărișoare toată lumea poluează la greu.Consum de motorină la ruși? Nu prea contează la ei așa ceva...
Că o fi Kamaz, Kraz sau praz mașinile lor sunt adaptate condițiillor de la ei(dacia și aro anilor trecuți erau cam la fel la noi). Nu m-aș vedea pe un drum siberian cu un Actross(despre care se vorbea mai devreme)Scania sau Volvo. Cu o Tatra, da.
Comparația între Niva și Duster e valabilă pentru autostradă la șes... Pe teren accidentat Niva e net superioară Dusterului.
Am văzut de curând un reportaj în Africa. Era vorba de un camion Mercedes(ala cu cabină rodunjită de seamănă cu autocarele fabricate în Iran). Camionul era în ultimul hal de degradare, încărcat pe verticală, a făcut 70 de kilometri în trei zile pe drumuri de coșmar, a avut câteva pene reparate în șanț(parcă au demontat chiar și ambreiajul). Un Actros nu are ce căuta pe acolo și de Kamaz nu au bani africanii...
Unu' asemănător:.
https://youtu.be/LqV5b1BRoRI
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche
User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4483
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: Renault, probleme ?

Post by ardeleanu »

Tocmai de aceea au disparut 4x4 din Europa de vest... nu ai nevoie de asa ceva pe asfalt, decat in foarte rare cazuri.
Acum cativa ani, datorira faptului ca mi-a fost interzis accesul, timp de cateva zile, in cladirea in care instalam niste echipamente, colegul rus mi-a propus sa facem o plimbare cu masina pana la un oras din apropiere unde era un muzeu al tatarilor, o biserica interesanta etc.
O luam pe autostrada ruseasca, 4 benzi, doua pe sens, cu o fasie de teren intre sensuri lata de puteai sa mai faci inca o autostrada.Trafic nebun, cei cu camioanele din Romania sunt ingerasi pe langa "criminalii' de acolo. Este singura tara in care am refuzat intotdeauna sa urc la volan. La un moment dat, dupa un viraj destul de strans pentru o autostrada, masina franeaza brusc si soferul incepe sa injure birjareste... Fara nici un panou de avertizare, autostrada se termina dupa curba, drumul continuandu-se cativa kilometri cu un fel de amestec de portiuni cu pietris (moartea parbrizelor) si portiuni cu noroi care ajungea la nivelul portierelor. Dupa care asfaltul revenea, ca si cum nimic nu ar fi fost.
Nu sunt sigur ca un sofer din UE ar fi circulat cu camioanele cu care suntem obisnuiti noi pe respectiva portiune de "autostrada".
Atunci am inteles de ce camioanele care rulau pe autostrada erau pline bine de noroi si la ce foloseste un 4x4 pe autostrada.
Sincer, Duster-ul 4x4 este foarte util acolo.
User avatar
toni
Administrator
Administrator
Posts: 521
Joined: 09 Oct 2018, 21:36
Location: Bucuresti

Re: Renault, probleme ?

Post by toni »

Dusterul are alte motorizari pt piata din Rusia, Brazilia, etc decat pentru Europa. La noi il gasesti la vanzare cu motoare turbo de motoreta de 1 litru. La ei, unde ii doare in fund de emisii si poluare, gasesti cu motoare de 2000 benzina 150 de cai si cutii automate.
User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Renault, probleme ?

Post by Constantin »

Da, da, da... Mai avem puțin până la a pedala mașini ca pe Pegas dar talibanii vin să ne invadeze pe vapoare superpoluante...
Știe cineva cam cât ar polua un mega cargou de containere?
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche

Post Reply