rulment presiune

Cutii de viteze si transfer, planetare, ambreiaje, diferentiale. Tipuri, reparatii, modificari.

Moderators: mariusjaz, socratee

SERGHEI
Banat
Banat
Posts: 2354
Joined: 27 Dec 2006, 15:14

Raspuns: rulment presiune

Post by SERGHEI »

Capete de bara de cluj folosesc si eu la aro 10  (doar continutul capului.... ) 600.000 dar nu am schimbat decat o data ,se pare ca la greutatea masinii si la ,,cum" merg eu cu ea vor tine ani buni...

User avatar
Florin
Membru
Membru
Posts: 237
Joined: 13 Dec 2006, 19:06
Location: Bucuresti
Contact:

Raspuns: rulment presiune

Post by Florin »

Vezi ca se gaseste placa de presiune tip soare ca la andoria ..
ARO 244,an 1997,motor peugeot XD3TP
AlexKiv
Incepator
Incepator
Posts: 18
Joined: 21 Mar 2023, 20:06

Re: rulment presiune

Post by AlexKiv »

Salut! La mine, dupa ce i-am schimbat discul, care nu era intr o stare rea, rulmentul, care era dus (era mancata o buna parte din camasa) si reglat placa de presiune (placa avea cateii mancati, dar mi s-a spus ca daca sunt reglati cum trebuie nu au nimic, si i am pus pe toti la acceasi distanta de disc si cu foarte putin joc), tot imi patineaza ambreajul, incat oricat de mult as regla din tija cilindrului de abea imi misca masina din loc, dar aminte sa mai mearga pe drum. Acum ma gandesc daca e problema la volanta sau daca trebuie placa schimbata si voiam sa va cer o parere
User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6969
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: rulment presiune

Post by George »

Ai rezolvat? Probabil placa este obosita, nu mai "strange", sau discul este prea subtire. Este original, sau ceva "aftermarket china"?
ARO CLUB ROMANIA

AlexKiv
Incepator
Incepator
Posts: 18
Joined: 21 Mar 2023, 20:06

Re: rulment presiune

Post by AlexKiv »

Nu, nu stiu ce să-i fac, cred ca ramane placa sub presiune. Am mai incercat sa o reglez incat sa se opreasca cand o bag intr-a 4-a si sa iau piciorul de pe ambreaj, dar dupa cateva incercari patineaza la fel ca inainte. Mai ales pe strada, in treapta a 3-a patineaza la 2000-2500 rot/min. Totusi am verificat furtunul de la pompa la piston si parea in regula, dar ceea ce e ciudat si e de ani de zile asa, este ca pedala de ambreaj se ridica lent la suprafata si nu ajuta montarea unui arc, se intareste la fel de lent.

Post Reply