Păreri motor Chrysler
Moderators: mariusjaz, socratee
-
- Membru
- Posts: 110
- Joined: 27 Feb 2016, 19:57
- Location: Buzau
Păreri motor Chrysler
Buna seara!
Va rog sa ma ajutati cu o informatie. Aveti idee cat de fiabil este motorul chrysler montat pe aro? Are cineva un aro cu acest motor? As vrea sa cumpăr unul si vreau sa stiu daca se merită. Mulțumesc!
Va rog sa ma ajutati cu o informatie. Aveti idee cat de fiabil este motorul chrysler montat pe aro? Are cineva un aro cu acest motor? As vrea sa cumpăr unul si vreau sa stiu daca se merită. Mulțumesc!
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Păreri motor Chrysler
Tipul accesta de motor este foarte rar . În mod normal utilizatorul de rând ar trebui să fugă de prototipuri .În cazul cel mai favorabil în care vei reuși să primești o serie de păreri despre motorizarea respectivă ,vor fi insuficiente ,atât ca număr cât și ca experiențe/testare /fiabilizare /exploatare/costuri . Se pretează doar pt tipul de mașina care nu e folosită nici o dată /e ținută mai mult pentru muzeu .
Sunt prea multe variabile necunoscute la mijloc ,mai bine iți vezi de treabă .
Singurele tipuri de motor care mai merită atenție sunt 2l-T -u Și 2FE -RZ de la toyota . Adaptarea motoarelor pe plafromara aro este făcută destul de binișor comparativ cu celelalte prototipuri . Accesoriile sunt foarte fiabile și paratestate deja de milioane de utilizatori ,nu trebuie să iți bați capu cu ele .
Mergi și testează mai bine mașinile deja echipate și vezi despre ce e vorba .Nu cumpăra ceva static ,vei avea surprize mari de tot ulterior .
Sunt prea multe variabile necunoscute la mijloc ,mai bine iți vezi de treabă .
Singurele tipuri de motor care mai merită atenție sunt 2l-T -u Și 2FE -RZ de la toyota . Adaptarea motoarelor pe plafromara aro este făcută destul de binișor comparativ cu celelalte prototipuri . Accesoriile sunt foarte fiabile și paratestate deja de milioane de utilizatori ,nu trebuie să iți bați capu cu ele .
Mergi și testează mai bine mașinile deja echipate și vezi despre ce e vorba .Nu cumpăra ceva static ,vei avea surprize mari de tot ulterior .
- myronutu
- Membru legendar
- Posts: 2351
- Joined: 03 Feb 2008, 13:36
- Location: cluj
Re: Păreri motor Chrysler
salut.mai multe informati potti lua de la domnul GRMihai
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Păreri motor Chrysler
.....si deja încep parerile/experientele proprii.... Eu as recomanda ARO cu motor Andoria, preferabil cu cutie Eaton. E un motor bun, fiabil, iar la costuri de întretinere/reparatii, cel mai accesibil. Locul 2, Peugeot-ul. Bun, ceva mai puturos decât Andoria.
Chrysler-ul? Nu-l cunosc, dar e un motor american, deci, as merge la distanta.
Chrysler-ul? Nu-l cunosc, dar e un motor american, deci, as merge la distanta.
-
- Membru
- Posts: 110
- Joined: 27 Feb 2016, 19:57
- Location: Buzau
Re: Păreri motor Chrysler
Multumesc pentru răspunsuri. In final cred ca o sa-l cumpăr, o sa vad dupa cum o sa fie, am cautat unul cu.motor toyota dar nu am gasit la un preț accesibil. Momentan am unul la care lucrez cu motor andoria euro 2, si unul cu motor L25 pe care l-am postat la vanzare pentru ca vreau sa-l cumpar pe cel cu motor Chrysler, dar in final cred ca o sa le pastrez pe toate trei. Multumesc pentru răspunsuri!
- vercingetorix
- Membru legendar
- Posts: 2397
- Joined: 17 Mar 2010, 19:30
- Location: Bucuresti
- Contact:
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Păreri motor Chrysler
Ăsta verde de aici . viewtopic.php?f=5&t=11359&start=15 Daniele ,mai intră și tu pe aici mai des .
-
- Membru
- Posts: 110
- Joined: 27 Feb 2016, 19:57
- Location: Buzau
Re: Păreri motor Chrysler
Va salut,
Va rog sa ma ajutati cu o problemă pe care o am cu motorul de tip Chrysler, si anume:
Cand am cumparat masina nu am pornit-o, vechiul proprietar a spus ca are rezervorul ruginit si pompa de benzina infundata(pompa de benzina nu este originala, este de dacia papuc). Intre timp i-am schimbat rezervorul cu unul nou, am schimbat bujiile si filtru de benzina si masina a pornit, am reusit sa merg cu ea 70 km fara probleme, insa problema a intervenit saptamana trecuta cand am incercat sa o pornesc si nu am reusit decat daca am accelerat-o... in fine, cand a pornit am zis sa plec, insa nu am reusit sa merg 100 de metri pentru ca a inceput sa se inece motorul si daca nu il turam ar fi murit. Precizez faptul ca in momentul in care il turez imi da rateuri atat in filtru de aer cat si pe evacuare. La sfatul unui prieten am cumparat tot ce tine de aprindere si i-am schimbat(bujii noi, fise noi, capac distribuitor nou, lulea noua, bobina noua), rezultatul fiind acelasi. Precizez faptul ca la relanti motorul functioneaza foarte bine, doar daca il turez brusc are tendinta sa se inece, daca il accelerez lent nu sunt probleme. In concluzie, motorul nu porneste decat daca il accelerez, cand este in sarcina se ineaca si daca il turez imi da rateuri atat pe evacuare cat si in filtru de aer, mentionez ca a functionat perfect acei 70 de km, nu am avut nicio problema. Va rog sa ma ajutati cu un sfat, ce ar putea sa fie?
Mulțumesc!
Va rog sa ma ajutati cu o problemă pe care o am cu motorul de tip Chrysler, si anume:
Cand am cumparat masina nu am pornit-o, vechiul proprietar a spus ca are rezervorul ruginit si pompa de benzina infundata(pompa de benzina nu este originala, este de dacia papuc). Intre timp i-am schimbat rezervorul cu unul nou, am schimbat bujiile si filtru de benzina si masina a pornit, am reusit sa merg cu ea 70 km fara probleme, insa problema a intervenit saptamana trecuta cand am incercat sa o pornesc si nu am reusit decat daca am accelerat-o... in fine, cand a pornit am zis sa plec, insa nu am reusit sa merg 100 de metri pentru ca a inceput sa se inece motorul si daca nu il turam ar fi murit. Precizez faptul ca in momentul in care il turez imi da rateuri atat in filtru de aer cat si pe evacuare. La sfatul unui prieten am cumparat tot ce tine de aprindere si i-am schimbat(bujii noi, fise noi, capac distribuitor nou, lulea noua, bobina noua), rezultatul fiind acelasi. Precizez faptul ca la relanti motorul functioneaza foarte bine, doar daca il turez brusc are tendinta sa se inece, daca il accelerez lent nu sunt probleme. In concluzie, motorul nu porneste decat daca il accelerez, cand este in sarcina se ineaca si daca il turez imi da rateuri atat pe evacuare cat si in filtru de aer, mentionez ca a functionat perfect acei 70 de km, nu am avut nicio problema. Va rog sa ma ajutati cu un sfat, ce ar putea sa fie?
Mulțumesc!
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Păreri motor Chrysler
Ce tip de injectie are ? Rateurile sunt simptome alea aprinderi nesincronizate,amestec prost sau injectie nesincronizata . Fiind o vechitura Romaneasca, o mare parte din cabluri au mufele si conexiunile oxidate . Depinde cat de bine a fost facuta adaptarea motorului la cablajul masini . Poate exista cădere de tensiune pe contact (este o mizerie dpdv constructiv ). Alternatorul în cazul în care este semidefect poate induce anomalii regimului de funcționare (în cazul în care există pare electronică de control și comandă ,asta se poate vedea doar cu osciloscopul cuplat la bornele alternatorului ) . Sunt o grămadă de chestii care pot să fie de vină . Incepe cu partea electrică întâi ,borne,papuci,fire .
-
- Membru
- Posts: 110
- Joined: 27 Feb 2016, 19:57
- Location: Buzau
Re: Păreri motor Chrysler
Are injecție multipunct, chestia este ca masina a mers fara probleme, după ce a stat nepornita cateva saptamani a apărut problema. Este ciudat, la relanti merge foarte bine motorul, doar daca il accrlerez brusc are tendinta sa se înece. In schimb, în sarcina nu pot sa .merg 5 metri pentru că moare motorul iar daca il accelerez incep rateurile(doar in sarcina ), la relanti pot sa-l accelerez oricât, nu are nimic. Aaa, si la pornire...parca porneste in trei pistoane.
- razvy
- Membru legendar
- Posts: 2492
- Joined: 07 Feb 2008, 20:49
- Location: beius bihor
- Contact:
Re: Păreri motor Chrysler
Verifica linia de tobe , sa nu fie infundata , fire de masa
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Păreri motor Chrysler
Cred că sunt probleme și cu alimentarea de benzină. Posibil presiune prea mică, posibil și injectoare infundate, sau care nu deschid daca este presiunea mai mare de un anumit punct. Am testat și reparat in primavara un opel. Pornea greu deoarece se dezamorsa circuitul de alimentare cu benzină (se depresuriza complet, când trebuia sa stea la 3 bari, cu motoru oprit). Furtun spart in interioru rezervorului. După inlocuirea furtunului, a mers 2 zile perfect, pe urmă a început iara sa mearga in 3, când mergea bine când prost, nu avea putere . Am demontat injectoarele și unu din ele nu mai deschidea deloc de la 1 bar in sus. Schimbat toate injectoarele, acum porneste la sfert, merge perfect . 350000 km, vre-o 200k pe Gpl.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Păreri motor Chrysler
E complicat de diagnosticat, am mers cu 160 pe autostradă, in repetate randuri, ulterior , aleatoriu nu mai mergea sau dădea în nas. Senzor de presiune pentru benzină nu cred că există să apara pe diagnoză ceva.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Păreri motor Chrysler
Verifică traseul de alimentare cu benzină, am vazut furtun nerezistent la benzină opturat de tot din cauza reactiei cu benzina.
-
- Membru
- Posts: 110
- Joined: 27 Feb 2016, 19:57
- Location: Buzau
Re: Păreri motor Chrysler
Multumesc pentru răspunsuri. O sa verific ce mi-ati spus.