ARO M461 Garnituri etansare motor
Moderators: mariusjaz, socratee
- vercingetorix
- Membru legendar
- Posts: 2403
- Joined: 17 Mar 2010, 19:30
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Dupa ce schimbi toate garniturile incearca si cu un Dura Lube, desi mi se pare mai bun echivalentul rusesc.
Daca nu, iti cumperi un set motor de L25 si te apuci singur, cu cartea in fata, sa-l pui la punct.
Eu asta as face.
Daca nu, iti cumperi un set motor de L25 si te apuci singur, cu cartea in fata, sa-l pui la punct.
Eu asta as face.
Daca nu Aro, atunci ce ?
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Nu poate nimeni sa-mi spuna care sunt valorile ptr. compresie la un motor L25?
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Azi m-am lamurit cumva cum este cu compresia.
La testul cu manometru s-a cosntatat ca cilindrii 2 si 3 au doar 2/3 din compresia cilindrilor 1 si 4.
Am desfacut si capacul pe unde se toarna uleiul si scoate ceva fum albastru. Asta doar cand am pornit motorul. Dupa ce am parcurs cativa km. mi s-a parut ca numai fumega. Totusi, mecanicul mi-a aratat pe interiorul capacului ca ar fi condens.
Acum incerc sa gasesc solutia ideala ptr. reparatie.
La testul cu manometru s-a cosntatat ca cilindrii 2 si 3 au doar 2/3 din compresia cilindrilor 1 si 4.
Am desfacut si capacul pe unde se toarna uleiul si scoate ceva fum albastru. Asta doar cand am pornit motorul. Dupa ce am parcurs cativa km. mi s-a parut ca numai fumega. Totusi, mecanicul mi-a aratat pe interiorul capacului ca ar fi condens.
Acum incerc sa gasesc solutia ideala ptr. reparatie.
- razvy
- Membru legendar
- Posts: 2492
- Joined: 07 Feb 2008, 20:49
- Location: beius bihor
- Contact:
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Din ce stiu compresia la L 25 este 9 , ce compresie ai ?
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
La 3 bari diferentă între cilindri , deja apar probleme de tremurat .
- oncioiuo
- Membru legendar
- Posts: 1225
- Joined: 05 Mar 2015, 18:42
- Location: Sector 1, Bucuresti
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
In functie de buget , stabilești daca iei piesele inainte si pui totul nou, sau demontezi si înlocuiești apoi doar strictul necesar
au distrus scoala profesionala...........au disparut profesionistii !
-
- Membru
- Posts: 146
- Joined: 15 Mar 2015, 19:18
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Un motor bun trebuie sa aiba compresia in jur de 9,uniform ,pe fiecare piston .
Un motor foarte bun intre 10,5-11.
Daca poti sa aduci motorul in tara ,il pot face.
Un motor foarte bun intre 10,5-11.
Daca poti sa aduci motorul in tara ,il pot face.
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
YDANIEL, am luat legatura cu firma GOETZE dar nu am gasit informatii despre ARO M461 sau motor L25.
Poate sa-mi dea cineva mai multe informatii ce segmenti se potrivesc la L25? Marca, dimensiuni, etc...
Momentan, bugetul nu-mi permite sa fac investitii mari si sunt nevoit sa caut solutii mai ieftine decat schimbarea motorului.
Poate sa-mi dea cineva mai multe informatii ce segmenti se potrivesc la L25? Marca, dimensiuni, etc...
Momentan, bugetul nu-mi permite sa fac investitii mari si sunt nevoit sa caut solutii mai ieftine decat schimbarea motorului.
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Am repetat masuratorile la compresie, in alt atelier decat prima masuratoare, si am alte avlori.
Prima: 6; 4; 4; 6 bar
a 2-a: 7,6; 7,8; 5,8; 6,1 bar
Ciudat? Sa mai masor odata?
Cu ocazia asta am schimbat bujiile.
Prima: 6; 4; 4; 6 bar
a 2-a: 7,6; 7,8; 5,8; 6,1 bar
Ciudat? Sa mai masor odata?
Cu ocazia asta am schimbat bujiile.
- vercingetorix
- Membru legendar
- Posts: 2403
- Joined: 17 Mar 2010, 19:30
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Daca nu gasesti pe un catalog de piese (Mahle, Goetze, Perfect Circle) cauta pentru un motor cu valorile alezaj x cursa - mm: 97 x 84.4.cim95 wrote:YDANIEL, am luat legatura cu firma GOETZE dar nu am gasit informatii despre ARO M461 sau motor L25.
Poate sa-mi dea cineva mai multe informatii ce segmenti se potrivesc la L25? Marca, dimensiuni, etc...
Momentan, bugetul nu-mi permite sa fac investitii mari si sunt nevoit sa caut solutii mai ieftine decat schimbarea motorului.
Sa fie motor pe benzina neaparat.
Sau gasesti set nou segmenti la magazinul din Campulung la 150 de ron.
Daca nu Aro, atunci ce ?
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
CUM SE NUMESTE RESPECTIVUL MAGAZIN DIN CAMPULUNG???
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Am gasit cateva date tehnice prin maculatura personala si am vazut ca la motorul M207 segmentii au tot diam.=97mm, la o cursa de 85mm.
Segmentii de la M207 se potrivesc si la L25?
Pe undeva am citit ca M207 are 5 segmenti iar L25 doar 3. Este adevarat?
Segmentii de la M207 se potrivesc si la L25?
Pe undeva am citit ca M207 are 5 segmenti iar L25 doar 3. Este adevarat?
- vercingetorix
- Membru legendar
- Posts: 2403
- Joined: 17 Mar 2010, 19:30
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Daca nu Aro, atunci ce ?
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Am motor L25 dar am ceva documentatie de la ambele motoare, M207 si L25. M-am uitat prin documentatie si am gasit cotele astea. Mi-am pus doar intrebarea daca sunt identice.
Multumesc ptr. site-ul duexim. Am luat acum legatura cu ei si se pare ca ma pot ajuta.
Am de ales intre un set motor complet sau doar segmentii + camasile cilindrilor.
Are rost sa cumpar tot setul sau sa schimb doar segmentii+camasile?
Multumesc ptr. site-ul duexim. Am luat acum legatura cu ei si se pare ca ma pot ajuta.
Am de ales intre un set motor complet sau doar segmentii + camasile cilindrilor.
Are rost sa cumpar tot setul sau sa schimb doar segmentii+camasile?
- vercingetorix
- Membru legendar
- Posts: 2403
- Joined: 17 Mar 2010, 19:30
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
La intrebarea asta se poate raspunde doar dupa ce demontezi si masori gradul de uzura al componentelor.
In principiu pistoanele nu trebuie schimbate, dar...
In principiu pistoanele nu trebuie schimbate, dar...
Daca nu Aro, atunci ce ?