Salutare prieteni! As vrea sa stiu daca la aro 24x exista si alte rapoarte mai bune de "tras" decat 8/33(am auzit de 7/33 dar nu stiu daca, coroanele au dintii orientati diferit fata-spate)? Multumesc!
Stiu de 7/36, tatal lor, dar nu sunt dedicate pentru fata!
Cel mai de forta raport diferentiale aro?
-
- Banat
- Posts: 23
- Joined: 01 May 2011, 20:50
- Location: craiova
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Cel mai de forta raport diferentiale aro?
...pentru "tras" la viteze mici exista varianta reductor adica o chestie din curu' cutiei pe care "suvurile nu o are"...
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
-
- Banat
- Posts: 23
- Joined: 01 May 2011, 20:50
- Location: craiova
Re: Cel mai de forta raport diferentiale aro?
Multumesc pentru raspuns d-le Constantin! Stiam de reductor, cutia mea chiar are asa ceva, ma interesa insa, pe greu, sa am viteza mai mica si cuplu mai mare(pentru utilajul cu volan de bmw, pe care acum am 8/33,4x4, dar as vrea ceva si mai bun de "tras"). Deci 7/33 are pinion si coroana dedicate pentru grup fata aro? Accept si ironii, daca printre ele aflu si raspunsul exact!
- dan
- Membru
- Posts: 158
- Joined: 02 Mar 2009, 19:13
- Location: Thessaloniki
Re: Cel mai de forta raport diferentiale aro?
Buna seara,
Eu am grupuri de 7 cu 33 montate pe aro 244 benzinar toyota 2500 cc. Pot sa-ti spun ca exista pereche fata si spate, Adi Herisanu mi le-a gasit, model de uzina. Nu mi-am dat seama de sens - le-am avut imperecheate, care-s pt fata si care pt spate- le-am montat asa cum le-am demontat pe cele vechi. Are diferenta mare intre ce a avut (8 cu 33) dar la viteza caci eu merg mai mult pe autostrada. Ce mai pot sa spun este ca dupa aprox 10 000 km, diferentialul ( sau asa cred eu) poate si cardanul face ca tramvaiul. Primul gand a fost ca nu am montat eu ceva bine, dar am mai auzit si parerea ca motorul acesta este puternic si pinioanele nu-s tratate bine. Cam asta este experienta mea cu grupuri.
Eu am grupuri de 7 cu 33 montate pe aro 244 benzinar toyota 2500 cc. Pot sa-ti spun ca exista pereche fata si spate, Adi Herisanu mi le-a gasit, model de uzina. Nu mi-am dat seama de sens - le-am avut imperecheate, care-s pt fata si care pt spate- le-am montat asa cum le-am demontat pe cele vechi. Are diferenta mare intre ce a avut (8 cu 33) dar la viteza caci eu merg mai mult pe autostrada. Ce mai pot sa spun este ca dupa aprox 10 000 km, diferentialul ( sau asa cred eu) poate si cardanul face ca tramvaiul. Primul gand a fost ca nu am montat eu ceva bine, dar am mai auzit si parerea ca motorul acesta este puternic si pinioanele nu-s tratate bine. Cam asta este experienta mea cu grupuri.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Junior
- Posts: 90
- Joined: 14 Oct 2009, 15:54
- Location: Cluj/Baia Mare
- Contact:
Re: Cel mai de forta raport diferentiale aro?
33/8: 4,12
33/7: 4.71
7/36 clar. Raport 5,12. Din cate stiu s-au pus doar pe M, intr-adevar la astea nu exista pentru fata sau spate, dintii de pe coroana si pinion sunt orientati in acelasi sens si pentru fata si pentru spate, la M nu cred sa fii fost vreo problema cu asta....
Am un dif. 7/36 daca te hotarasti sa iti pui.
33/7: 4.71
7/36 clar. Raport 5,12. Din cate stiu s-au pus doar pe M, intr-adevar la astea nu exista pentru fata sau spate, dintii de pe coroana si pinion sunt orientati in acelasi sens si pentru fata si pentru spate, la M nu cred sa fii fost vreo problema cu asta....
Am un dif. 7/36 daca te hotarasti sa iti pui.
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Cel mai de forta raport diferentiale aro?
In general,lucru stiut,sant ironic.In rest sant serios.Ansamblul motor-cutie-grupuri nu e de neglijat cu atat mai mult cu cat trebuie sa se pupe-aiba numitor comun cu destinatia masinii.Adaptarile "la ureche" se numesc "cercei".Caruta mare,grea si plina cere multi cai dar unii cred ca pot sa rezolve totul cu un cal si multe bice si sa mai si mearga brici.Chiar si la vale ai nevoie de multi cai pentru caruta greapatrick wrote:Multumesc pentru raspuns d-le Constantin! Stiam de reductor, cutia mea chiar are asa ceva, ma interesa insa, pe greu, sa am viteza mai mica si cuplu mai mare(pentru utilajul cu volan de bmw, pe care acum am 8/33,4x4, dar as vrea ceva si mai bun de "tras"). Deci 7/33 are pinion si coroana dedicate pentru grup fata aro? Accept si ironii, daca printre ele aflu si raspunsul exact!
Chestia cu reductorul din spatele(curu') cutiei nu am zis-o asa,sa ramana in anale.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Cel mai de forta raport diferentiale aro?
ai reglat grupurile cu ,comparatorul?
-
- Banat
- Posts: 23
- Joined: 01 May 2011, 20:50
- Location: craiova
Re: Cel mai de forta raport diferentiale aro?
Multumesc tuturor pentru informatii! Cu bobarnace sau nu, am aflat esenta; pentru a evita polemicile neconstructive, consider subiectul epuizat!