Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Tot ce va trece prin cap,inclusiv politica

Moderator: costy84

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by costy84 »

Sincer, o discuţie lungă fără rost! Mai pe scurt, în 195/2002 eşti sancţionat abia după ce depăşeşti viteza maximă admisă pe sectorul de drum cu 10Km/h, mai pe româneşte dacă trebuia să circuli cu 50 poţi să o faci cu 60 fără să zică cineva ceva. Ceea ce face decizia justiţiei elimină posibilitatea unor m....i care circulă cu peste 100 unde trebuia să circule cu 50 şi contestă aparatul pentru a scăpa cu permisul în buzunar. Ce este aşa anormal că a fost eliminată această porcărie?

User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4483
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by ardeleanu »

Ce imi pare ciudat este, ca desi recunoastem ca aparatele de masurare a vitezei au o marja de eroare (ca sa nu mai vorbim de utilizarea acestor aparate, conditiile in care se fac masuratorile etc.) , consideram ca rezultatul utilizarii lor este perfect, lucru contrar cu normele europene, daca nu cu logica, printre altele.
In rest, toate bune.

Sarbatori Fericite!
User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by Constantin »

flo wrote:Cum sa-ti dovedesti calitatea daca nu aveai actele de identitate la tine? Fireste ca nu puteau sa "tina cont" de ce prezentai. Nicaieri in lume nu erai bagat in seama fara acte. Nu ar strica ca inainte de a te preocupa problemele sistemului sa le analizezi pe ale tale.

Discutia se refera la un aspect pur tehnic. Ai facut, ce ai facut si ai ajuns la politica.

Sarbatori Fericite!
Sarbatori Fericite tie si tuturor...
Aspectul tehnic este prelucrat politic de la Tel Aviv...asta subliniam.
In procesul de care vorbeam au fost incalcate toate regulile.De unde sa stiu eu ca negroteiul din fata mea era un judecator? Credeam ca e acolo pentru a strange gunoaiele de pe jos.Clientul meu a venit cu declaratii verbale greu de crezut si imposibil de verificat,a zis ca e director de banca si falsuri peste falsuri...Negroteiul era acolo doar pentru a face norma de procese inechitabile inainte sa fie promovat undeva "pe la justitie,in minister"...
La un tribunal corect esti legitimat chiar daca esti actionar majoritar,altfel procesul se amana pentru o data ulterioara.Procesul meu a fost pe 25 iunie si ar fi trebuit amanat cu minim 14 zile fiindca era prima infatisare dar gibonul Kuntakinté cazut din cocotier stia ca pe 1 iulie simulacrul de tribunal de cartier va fi desfiintat(in rapoarte rezulta ca fiind inechitabil in 9 din 10 cazuri).Te las sa gandesti corect la cat de corect a fost aplicata legea.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche
User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1999
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by flo »

ardeleanu wrote:Ce imi pare ciudat este, ca desi recunoastem ca aparatele de masurare a vitezei au o marja de eroare (ca sa nu mai vorbim de utilizarea acestor aparate, conditiile in care se fac masuratorile etc.) , consideram ca rezultatul utilizarii lor este perfect, lucru contrar cu normele europene, daca nu cu logica, printre altele.
In rest, toate bune.

Sarbatori Fericite!
Dragule, ORICE sistem de masurare si ORICE procedura de masurare au o marja de eroare. Nu numai cele de masurare a vitezei. Se invata chiar si in liceele tehnice asta.
De ce nu ti se pare ciudat si contrar cu logica atunci cand esti cantarit? Sau cand ti se cantareste o marfa la pravalie sau ti se stabileste cantitate de benzina alimentata? Si acele sisteme prezinta o marja de eroare. De ce pe acelea sa nu le contestam dupa acelasi principiu?
Rezultatul nu este perfect, dupa cum spui. Este acceptabil.

Nu este nimic ciudat sau ilogic. Atata doar ca nu ai fost atent la materia privind masurari - masuratori tehnice si tolerante.

Un Paste linistit si luminos !

User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4483
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by ardeleanu »

Daca tot vorbim de eroare acceptabila, de ce este acceptata doar intr-un singur sens? Adica la autoritate/stat se accepta, la cetateanul platitor de impozite mai putin. Cred ca aici este de fapt problema si nu doar una pur tehnica...
O sa-mi spuneti ca ramane la aprecierea organului de politie daca verbalizeaza infractiunea sau da un simplu avertisment. Probabil.
Si cu sistemele/radarele automate ce facem ? La un kilometru peste limita fixata ai procesul verbal acasa in cutia postala.
User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1999
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by flo »

Care sens , frate?
Mai omule, tu chiar nu intelegi despre ce este vorba? Sau te faci? Eu cred ca esti de buna credinta si ca nu intelegi.

Si daca aparatul inregistreaza o depasirea doar cu 1 km/h a vitezei, care este problema? Inseamna ca determinarea este eronata? Adica, daca ai aflat ca un sistem tehnic are o eroare acceptabila (considerata asa de cei de la metrologie, lucru pentru care rezultatele masuratorilor cu acest sistem sunt considerate acceptabile, adica BUNE pentru domeniul de utilizare respectiv) inseamna ca tu poti considera valorile masurate ca fiind discutabile? Repet: Pompa de la benzinarie are o si ea o eroare, considerata acceptabil d.p.d.v. metrologic. Cunoscand asta inseamna ca ar trebui sa te consideri inselat?
Cand folosesti un banal subler, crezi ca utilizezi un instrument perfect?

Ce tot amesteci polististul in chestia asta? Vorbim de un instrument.
User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by Soryn »

Vom trăi și om vedea . Înstrumentul de măsurare și afișare al vitezei din automobil are și el o anumită eroare acceptabilă .Eroarea asta este destul de măricică coroborat cu uzura anvelopelor .Ca si până acum,totul se rezumă la bunul simț al poliției de circulație și al participanților la trafic .O mare parte din conducătorii auto nu prea mai au bun simț ,una este să depășești limita de viteză cu 3-5-10-20km /h și alta este să depășești cu 30-40-50-60 de km /h . Marea parte de șoferi care se dau loviți de legea asta sunt cei care se autovictimizează ,încalcă regula zilnic . Una e să trec pe roșu când la schimbarea semaforului și ma prins roșu în intersecție și alta e să trec pe roșu la 15 secunde de la schimbarea semaforului .Văd zilnic șoferi care taie linia continuă ,îmi oferă scuze penibile când îi întreb .Sau ăia care conduc cu vederea încețoșată de oboseală ,sau cu capul plin de băutură ,fără plăcuțe de frână și cauciucuri chinezești pe târâtura lui de audi .
User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1999
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by flo »

Sorine, ai dreptate ca vitezometru de bord ofera valori influentate de uzura pneurilor. Si presiune aerului din pneuri influenteaza. Atata doar ca aparatul la care te referi este unul fara cerinta de a fi verificat metrologic, deci este un instrument fara pretentii.
In mod firesc nu ar trebui apelat la bunul simt al politistilor in utilizarea unui aparat, ci numai in felul in care aleg locurile unde fac masuratori.

Atentie! Nu s-a modificat nicio lege. Atata doar ca a fost desfiintata o modalitate prin care se contestau determinarile politiei. Pentru faptul ca in omologarea metrologica se admitea un anumit nivel de eroare al instrumentului de determinare al vitezei, indivizii se considerau indreptatiti sa conteste constatarile, pe motiv ca ele sunt inexacte din moment ce scula nu-i perfecta. Evident ca rationamentul lor era o tampenie. Dupa aceasta gandire orice masuratoare ar trebui obligatoriu privita cu mare indoiala.

Sa nu crezi ca minimalizez rolul bunului simt. Gandeste-te ca vechea legislatie care reglementa sanctionarea contraventiilor dispunea clar faptul ca agentul/autoritatea constatatoare nu trebuia sa probeze fapta. Lipsa de bun simt lasa loc de abuzuri clar. Chiar si acum sunt contraventii pe care nu este obligatoriu sa le probeze. Gandeste-te la neacordarea de prioritate, obligatiile la trecerile la nivel cu cale ferata, etc.
User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by Soryn »

Abuzuri ,da și nu .Cred că majoritatea abuzurilor au loc în zonele mai limitrofe ,orașele foarte mici și zonele rurale .Acolo unde încă nu a ajuns canalizarea pe toate străzile . Pe măsură ce trec ani crește și nivelul asa zis de educație .Afluxul ăsta de tehnologie restircționează și el încet încet abuzurile de ambele părți,mai ales camerele de filmat .Acum 10 ani dacă traversam 10 sate cu mașina noaptea ,era imposibil să nu mă oprească undeva la control . O grămadă de lume era învățată cu ciorditul,era logic că ajunsese și la urechile milițienilor zvonurile acestea ,omul își făcea treaba normal,controla .Oarecum controlul ăsta segvențial devine stresant și nelogic .Odată cu afluxul de automobile ,a mai scăzut și numărul opririlor de control .Nici nu prea mai ai ce să ciordești acum, industrie nu prea mai se există ,ar putea controla tăierile ilegale de pădure dar ii cam doare în pix .
User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1999
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by flo »

Sofer indisciplinat in perioda interbelica platind pentru comportamentul sau neregulamentar
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Post Reply