Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Tot ce va trece prin cap,inclusiv politica

Moderator: costy84

User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1999
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by flo »

Cred ca ma repet, dar e important:nu ai nici o calitate sa faci afirmatii referitor la incalcarea vreunei legi de catre mine.Restul e calomnie.
Singur cu manuta ta ai scris ca ai circulat pe autostrada fara sa ai luminile aprinse, adica ai recunoscut ca ai incalcat legea. Nu mie mi se pare normal sa incalc legea, adica sa depasesc anapoda (fie chiar si o caruta).
Nu eu am facut astfel de afirmatii.
Iti permiti sa pomenesti de calomnie? Cum se cheama fapta ta de denigrare a politistilor (militieni, Garcea, etc)? Legal cu siguranta nu ai dreptul sa faci asa ceva. Nici moral. Am convingerea ca instruirea dumitale este, calitativ, sub nivelul celui mai slab agent de circulatie. Este convingerea mea si atat.
In ce priveste regimul confiscarilor, in Romania proprietatea este inviolabila si garantata de Constitutie.Orice act punitiv la regimul proprietatii poate fi comis doar pe baza de hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila investita cu formula executorie.
In nici in caz Garcea de pe sosea, stand la pinda dupa vreun tufis, este cel ce ar trebui sa devina instanta de judecata, adica sa dispuna confiscarea automobilului personal.
Cu siguranta politistii sunt obsesia dumitale. Cu siguranta nu ei o sa-ti confiste masina. Ei o sa te retina si sa propuna acest lucru. Exact ca la arestarea preventiva. Subiectivismul instantei va fi, in mod normal, mai redus, intrucat va fi clar cand nu poti face dovada achitarii amenzilor.
Respecta legea !
Da, asa voi face . Bunul simt si educatia ma obliga.
Da domnilor, George si Constantin, eu consider ca aveti dreptate cand aratati ca exista o "ingreunare" in a aplica legile. Simplificarea procedurilor si reducerea cailor de atac sunt necesare. Noile reguli doresc si acest lucru. Din nefericire despre aceste idei auzisem de ceva vrema, dar ca ar apartine m. de finante. Cred ca a fost servita politiei sa o prezinte publicului. Cred ca grija fata de buget prevaleaza grijii pentru siguranta.

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by costy84 »

domnule flo va chinuiti degeaba. pana la urma si acest topic va ajunge tot asa http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=15&t=7170
User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2397
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by vercingetorix »

Se spune ca intr-o disputa cineva trebuie sa cedeze.
Aleg sa cedez eu. ;D
Iti recomand calduros sa citesti putin Drept Roman, indeosebi despre distinctia intre bunuri si persoane, abia atunci poate vei intelege.
Cat priveste pregatirea mea, sunt convins ca altii au avut scoala cat am avut eu vacante.
Cer scuze celor ce citesc, cred ca suntem off-topic.

p.s. vad ca te afecteaza termenii de garcea si militian...probabil am atins vreun punct sensibil, ma bucur sincer. O0
Daca nu Aro, atunci ce ?
User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1999
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by flo »

O confruntare de idei accept, in dispute cu persoane rar ma angajez, insa cu ceritudine nu cu dumneata. Fac parte unui alt nivel de educatie.

Nu am puncte "sensibile". Poti insa sa te bucuri linistit daca asta iti alina frustrarile.
Ei,uite tot nu inteleg treaba cu caruta.Ai voie sa o depasesti pe pod ,unde teoretic ar fi linie continua dar nu ai voie sa o depasesti la drum intins din cauza liniei continue.
Depasirea pe pod este permisa in anumite conditii de vizibilitate si de latime a drumului. Si evident fara depasirea marcajului continuu. Textul reglementarii nu permie acest gen de exceptie.
Aici intervine o scapare penru cei atenti. Multe poduri nu sunt semnalizate corect, in special privitor la caracteristicile dimensionale. Coroborand cu standardele pentru drumuri, se demonstreaza relativ lesne ca nu te gaseai intr-o situatie contrara prevederii legale.
Semnalizarea extrem de proastra a drumurilor noastre reprezinta cu adevarat o sursa de pericole. Din acest motiv ma gandeam ca ar fi necesara tragerea la raspundere a administratorilor de drumuri intr-un mod mult mai usor.
Amecaricanii au reusit sa demonstreze, in cazul Teo Peter, ca indicatorul care obliga sa cedeze trecerea era acoperit de vegetatie, nefiind vizibil de la distanta ceruta de standard. De aici si traducerea stangace cu "semnalizarea haotica a intersectiei".

User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by Constantin »

Amecaricanii au reusit sa demonstreze, in cazul Teo Peter, ca indicatorul care obliga sa cedeze trecerea era acoperit de vegetatie, nefiind vizibil de la distanta ceruta de standard. De aici si traducerea stangace cu "semnalizarea haotica a intersectiei".

Nu ascund,se vede de departe ca sant mai mult anti-american decat pro-american din motive de cinematita.
Americanii in general, vad aschia din ochiul altuia.Ei cred ca sant cei mai buni ca sa nu zic"cei mai perfecti".Am lipsit la ora de Limba si Literatura Romana in care se "preda" gradele de comparatie cu cel mai iubit dintre pamanteni..Cum poti sa crezi ca un proces a fost echitabil si ca a fost vina unui prapadit de panou (mascat de o vegetatie proaspat plantata post-accident)atata vreme cat probele au fost sterse cu minutie,ascuns gradul de alcoolemie si scos inculpatul din tara pe usa din spate a ambasadei celei mai celebre democratii planetare?
Poate ca,din directive europeene,tocmai asta se doreste a se implementa in Romania:o lege aplicabila conform cerintelor europeene,fara scenarite , amenintari si procese in America pentru crime produse in Europa.De fapt cine ar fi America pentru Romania si ce drepturi avem noi romanii in America? Americanii in America au dreptul sa ne caute si in cur...
Credeti ca presupusul infractor ar fi putut parasi fara proces o tara precum Franta sau Germania sau hai sa zic asa la intamplare Ungaria sau Gagauzia?
Revin la oile noastre.Am iesit putin din subiectul discutiei doar pentru a presara sentimente si trairi personale,poate anumite convingeri.Cu cat sant mai sigur pe ele cu atat ma tem sa gresesc fiindca eroarea este umana.Salutari colegilor in polemici .Cantarind bunele si relele in paralel se pot trage concluzii mai obiective privind modificarea legislatiei.Mai bine sa fi roman anti-american decat roman anti-roman ...


Flo:
-a se spala(metaforic)= a se despaduchea,deparazita,indeparta mizeria,glodul,surplusul,ceea ce nu se mai poate suporta si nu este la moda,obsolet si care aduce prejudicii,et caetera...

Vercingetorix:
-ai si nu ai dreptate si se poate datora unei uri contra ceva ce numai tu poti cunoaste mai bine.Cu "militienii Garcea" ai incercat aplanarea amiabila,civilizata, benefica si convenabila ambelor parti?
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche
User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2397
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by vercingetorix »

Constantin wrote: Vercingetorix:
-ai si nu ai dreptate si se poate datora unei uri contra ceva ce numai tu poti cunoaste mai bine.Cu "militienii Garcea" ai incercat aplanarea amiabila,civilizata, benefica si convenabila ambelor parti?0
[/quote]

Daaa, stai tu linistit, sa ai tu de cate 100 de euro de cate ori am dat shpaga lui garcea.
Nu m-au refuzat niciodata, doar sunt bine-crescuti, la propriu si la figurat. ;D
Lacomi erau inainte de taierea salariilor, lacomi sunt si acuma.
Intelegi acum de ce cand cineva sustine contrariul, ma loveste o mare lehamite.
N-as comenta atunci cand cineva incalca flagrant legea, dar stau si vaneaza mici contraventii si nimicuri, sugerand ca totul se poate rezolva cu obiceiul pamantului.(nu generalizez, dar asta e trendul).
Asta in timp ce pe sosele se intampla lucruri periculoase soldate cu morti si oameni schiloditi pe viata.
Daca nu Aro, atunci ce ?
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by costy84 »

"Asta in timp ce pe sosele se intampla lucruri periculoase soldate cu morti si oameni schiloditi pe viata."

aici aveti dreptare dar aceste lucruri se intampla din cauza unor cretini care sunt convinsi ca ei sau avocatii lor stiu sa manipuleze legea si vor iesi nevinovati si asa ne intoarcem la ce spunea Flo cu respectarea legii si nu interpretarea ei dupa bunul plac.
User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6950
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by George »

mai usurel domnilor, nu va inflamati. multumesc,

flo, ai nimerit-o cu grija. intr-adevar, din ceea ce vor ei sa puna in practica, se pare ca vor sa salveze mai multi bani care sa ramana la buget, decat mai multi oameni care sa astepte pensia.
cred ca o mai buna pregatire a politistilor din strada si ceva de genul inamovibilitatii judecatoresti ar face mai multa treaba in legislatia actuala. pentru ca inainte de caile de atac exista lipsa de reactie a organului. pur si simplu nu sunt acolo unde trebuie sau reactioneaza si se dau cocosi la aia cu dacii si aro. cand voi vedea si eu un bmw din 2008 tras pe dreapta sa-i ia fumu' si sa ii verifice itp-ul...mai povestim. si crede-ma ca sunt multe din astea cu itp expirat pentru ca blonda care il conduce habar nu are ca ii trebuie asa ceva. :-??
ARO CLUB ROMANIA
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by costy84 »

George wrote:mai usurel domnilor, nu va inflamati. multumesc,

flo, ai nimerit-o cu grija. intr-adevar, din ceea ce vor ei sa puna in practica, se pare ca vor sa salveze mai multi bani care sa ramana la buget, decat mai multi oameni care sa astepte pensia.
cred ca o mai buna pregatire a politistilor din strada si ceva de genul inamovibilitatii judecatoresti ar face mai multa treaba in legislatia actuala. pentru ca inainte de caile de atac exista lipsa de reactie a organului. pur si simplu nu sunt acolo unde trebuie sau reactioneaza si se dau cocosi la aia cu dacii si aro. cand voi vedea si eu un bmw din 2008 tras pe dreapta sa-i ia fumu' si sa ii verifice itp-ul...mai povestim. si crede-ma ca sunt multe din astea cu itp expirat pentru ca blonda care il conduce habar nu are ca ii trebuie asa ceva. :-??
da, dar daca trage pe dreapta BMW ala de care pomeniti ajungem iar la povestea cu telefonul pe care o sa-l dea "tuta' blonda si politistul iar ramane ca prostul in strada , dumneavoastra daca ati fi in locul agentului ati fi masochist sa va umiliti singur? (stiu exact ce spun, amic politist a prins pe unul beat la volan ala a apucat sa sune pe "cineva" si asta a primit statie sa isi vada de traba ,ala urcandu-se in masina plecand mai departe)
problema nu este la agentul din strada ci la sefii lor care au "prieteni" si daca asta micu nu asculta de sef vede el la evaluarea trimestriala si anuala adica canci cariera, dumneavoastra daca ati fi in locul lor cum ati proceda??? ???
User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1999
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by flo »

Constantin, in cazul americanului nici nu se putea pune problema unui proces. El nu putea fi tras penal la raspundere intrucat era protejat de imunitatea diplomatica. Si daca mai impusca 100 de insi nu patea nimic. Nu exista nici un temei legal prin care i se putea pretinde sa se puna la dispozizitia organelor de cercetare penala. Acest lucru ar fi fost posibil numai cu acordul expres al guvernului american. Acest acord a fost refuzat. E f. adevarat ca tarile mici nu-i permit astfel de refuzuri. Romania a procedat relativ asemanator cu diplomatul roman din Tailanda sau pe unde lucra.

Doream sa arat ca lipsa de semnalizare conforma este ignorata.
E foarte adevarat ca este ignorata si cea corect amplasata. In dreptul imobilului unde lucrez exista, in mod firesc, un indicator cu stationarea interzisa. Opresc indivizi care lucreaza in vecinatate si isi parcheaza masina; li se atrage atentia asupra acestei nereguli de catre subofierul de serviciu. Raspunsul: dispret total. Firesc este apelata politia rutiera si serviciul de ridicare al autovehiculelo. Sa vezi ce scandalizati sunt atunci nesimtitii.
O tanara a avut masina ridicata de 2 ori in patru zile. Cred ca are memorie de peste una ca asta. Plangea ca o fraiera suparata pe primarie ca nu-i face loc de parcare. Autoritatea locala nu are nicio obligatie in a asigura locuri de parcare la domiciliu sau locul de munca. Dealtfel, in Tokio daca nu faci dovada a doua locuri certe de parcare (la domiciliu si la locul de munca) nu ti se inmariculeaza masina. Si Japonia nu-i Cuba, Coreea de Nord sau Ucraina.

Daca vorbim de respectarea legii, trebuie sa stim ca darea de mita este o infractiune grava. Ea nu se comite din culpa. Daca este data fara a fi pretinsa este chiar mai grav. Asta ca tot mi s-a reprosat ca afirm ca un coleg comite ilegalitati.
Va sfatuiesc sa-i demascati la linia tel. anticoruptie. Altfel insemna ca aprobam mizeria aceasta, adica nu vrem sa ne "spalam". Sa fim sinceri. Tine foare de mult si de noi in a schimba lucrurile.
User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6950
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by George »

costy, exact din pricina a ceea ce spui ziceam eu de instituirea inamovibilitatii, sau ceva asemanator, cum este in cazul judecatorilor. un judecator nu sta cu frica sa nu-l sune seful lui si sa-i spuna ce hotarare sa ia, ca altfel il muta tocmai ca sunt aparati de lege, ceea ce nu se intampla in cazul politistilor. cred in continuare ca niste cursuri de pregatire si o selectie mai riguroasa plus protectie in cazurile de genul ar face ca legea sa se aplice asa cum e, si s-ar face mai multa curatenie pe strazi.
ARO CLUB ROMANIA
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by costy84 »

George wrote:costy, exact din pricina a ceea ce spui ziceam eu de instituirea inamovibilitatii, sau ceva asemanator, cum este in cazul judecatorilor. un judecator nu sta cu frica sa nu-l sune seful lui si sa-i spuna ce hotarare sa ia, ca altfel il muta tocmai ca sunt aparati de lege, ceea ce nu se intampla in cazul politistilor. cred in continuare ca niste cursuri de pregatire si o selectie mai riguroasa plus protectie in cazurile de genul ar face ca legea sa se aplice asa cum e, si s-ar face mai multa curatenie pe strazi.
dumneavoastra aveti dreptate pe de o parte cu instituirea inamovibilitatii dar si asta e o sabie cu doua taisuri. in cazul asta ce facem cu lichelele din politie, existand riscul sa avem parte de abuzuri din partea unor tembeli care au ajuns politisti pentru ca " cunoaste tata pe cineva" si astia sa nu poata fi trasi la raspundere ? ne intoarcem in era militienilor in care preferai sa treci pe trotoarul celelalt decat sa i se para fraierului ceve la tine si sa nu ai nici o protectie in fata lui ????

parerea mea e ca aceste tampenii s-ar rezolva mult mai usor daca structurile interne M.A.I si-ar face treaba si traficul de influenta ar fi depistat si pedepsit exemplar dar "corb la corb nu scoate ochii"
User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1999
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by flo »

Costy, o sa te mire dar fostii ofiteri militieni (azi in pensie si practicand su succes avocatura) stiu mult mai multa carte ca cei de azi. Aia terminau dreptul la Universitate, nu la Spiru Haret sau nu stiu ce facultate de la Urziceni. Si o terminau pe bune.
Azi la ce salarii sunt, nu se mai inghesuie decat tineri cu rezultate scolare mediocre. Nici nu-i nevoie sa intervina tata. Pur si simplu cariera nu este atractiva. Sa fie clar, ma gandesc la calitatea candidatilor nu la cantitate.
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by costy84 »

flo wrote:Costy, o sa te mire dar fostii ofiteri militieni (azi in pensie si practicand su succes avocatura) stiu mult mai multa carte ca cei de azi. Aia terminau dreptul la Universitate, nu la Spiru Haret sau nu stiu ce facultate de la Urziceni. Si o terminau pe bune.
Azi la ce salarii sunt, nu se mai inghesuie decat tineri cu rezultate scolare mediocre. Nici nu-i nevoie sa intervina tata. Pur si simplu cariera nu este atractiva. Sa fie clar, ma gandesc la calitatea candidatilor nu la cantitate.
poate m-am exprimat eu gresit, nu am vrut sa spun ca militienii erau incompetenti dar si atunci ca si acum printre ei au existat si uscaturi, ori daca acum poti sa te duci sa-i faci o plangere pe vremea aia nu prea aveai cum si chiar daca puteai oricum nu te baga nimeni in seama. eu cred ca acum personalul din politie este de mai slaba calitate (si nu numai politie) deoarece foarte multi au intat "din sursa externa" cum se spune in sistem fara o pregatire prealabila, majoritatea avand pe cineva in spate care i-a facilitat intrarea in sistem.
User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1999
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: Propuneri pentru modificarea legislatiei rutiere

Post by flo »

Nu sursa externa este vinovata. Nici eu nu am scoala militara. Lucram la Uzina de Reparatii Auto si am fost intrebat: Domnul inginer nu ati dori sa lucrati la noi? Nu cunosteam pe nimeni. Am fost trei candidati pe loc. Unul a renuntat dupa proba sporiva.
Cei veniti din civilie in ultimul timp nu reprezinta neaparat o pacoste pentru sistem. Spre exemplu numai asa a existat posibilitatea angajarii la pompieri de conducatori auto cu experienta. Tot asa sectorul civil este cel care ofera specialisti cu experienta in constructii. Acestia au fost un castig pentru sistem. Problema este ca dupa reducerile salariale multi au plecat prin demisie.
Calitatea personalului depinde mult de salariul oferit.
Oricum nu inteleg de ce la politie a fost nevoie de angajari din sursa externa. Ei nu aveau m.t. de inlocuit.

Post Reply