Inseamna ca se poate. Bravo lor.costy84 wrote:Eeeeeee, lasă că asta au făcut şi "profesioniştii".
Concurs de design pentru noul Aro
-
- Membru Devotat
- Posts: 326
- Joined: 26 Dec 2010, 00:57
- Location: Bucuresti
Re: Concurs de design pentru noul Aro
Cand l-a aruncat, direct rechinu' l-a mancat. In doua l-a rupt.
- simclahd
- Membru
- Posts: 166
- Joined: 01 Sep 2012, 23:55
- Location: Oradea
Re: Concurs de design pentru noul Aro
Salut,
doresc sa va scriu ca de o ora scriu un raspuns la acest topic si cand l-am finalizat, mi-a aparut "This page cannot be displayed". asa ca mama lui de Explores si acum voi fi mai scurt.
Pe acest forum se gasesc atat informatii utile, puse de oameni care au avut de-a face atat cu bucurii, cat si cu injuraturi din experienta lor cu aceasta masina ARO, cat si oameni foarte capabili ca sa puna toate aceste idei de inbunatatire intr-un nou proiect comun. Sunt convins ca toti impreuna putem realiza acest vis comun, de a reinvia ARO si stiti de ce? Pentru ca ne leaga cel mai important lucru: PASIUNEA PENTRU ARO. V-as propune urmatoarea provocare: haideti sa-i rugam pe administratori sa deschida structurat un post astfel:
exemplu: ARO 10
- caroserie
- motorizare
- suspensie
- transmisie
- confort
etc.
Aici pot intra toti cei care au PROPUNERI OBIECTIVE BAZATE PE EXPERIENTELE LOR PRACTICE cu aceste masini si pot fie copy/paste din topic-urile facute de ei, fie sa introduca aceste date. Astfel putem face o baza de date structurata pentru problemele acestei masini. Aceste probleme le putem analiza cu cei mai experimentati oameni in masura de pe aces site, si nu numai si putem decide solutile pe care trebuie sa le aplicam. Luam o masina si ne apucam de treaba! Bani pentru un astfel de proiect se vor gasii in tara asta, trebuie doar determinare si perseverenta.
Ce parere aveti? Bafta!
Va trimit atasat un steag pe care l-a facut un coleg francez, la indicatile mele. L-am facut pentru ca nu am gasit nimic pe piata care sa-mi placa si sa ma reprezinte. L-am facut autocolant A5 si l-am lipit pe masina. Primii fani au fost cei de la RAR Oradea, la care le-am dat ultimele bucati avute acasa.
doresc sa va scriu ca de o ora scriu un raspuns la acest topic si cand l-am finalizat, mi-a aparut "This page cannot be displayed". asa ca mama lui de Explores si acum voi fi mai scurt.
Pe acest forum se gasesc atat informatii utile, puse de oameni care au avut de-a face atat cu bucurii, cat si cu injuraturi din experienta lor cu aceasta masina ARO, cat si oameni foarte capabili ca sa puna toate aceste idei de inbunatatire intr-un nou proiect comun. Sunt convins ca toti impreuna putem realiza acest vis comun, de a reinvia ARO si stiti de ce? Pentru ca ne leaga cel mai important lucru: PASIUNEA PENTRU ARO. V-as propune urmatoarea provocare: haideti sa-i rugam pe administratori sa deschida structurat un post astfel:
exemplu: ARO 10
- caroserie
- motorizare
- suspensie
- transmisie
- confort
etc.
Aici pot intra toti cei care au PROPUNERI OBIECTIVE BAZATE PE EXPERIENTELE LOR PRACTICE cu aceste masini si pot fie copy/paste din topic-urile facute de ei, fie sa introduca aceste date. Astfel putem face o baza de date structurata pentru problemele acestei masini. Aceste probleme le putem analiza cu cei mai experimentati oameni in masura de pe aces site, si nu numai si putem decide solutile pe care trebuie sa le aplicam. Luam o masina si ne apucam de treaba! Bani pentru un astfel de proiect se vor gasii in tara asta, trebuie doar determinare si perseverenta.
Ce parere aveti? Bafta!
Va trimit atasat un steag pe care l-a facut un coleg francez, la indicatile mele. L-am facut pentru ca nu am gasit nimic pe piata care sa-mi placa si sa ma reprezinte. L-am facut autocolant A5 si l-am lipit pe masina. Primii fani au fost cei de la RAR Oradea, la care le-am dat ultimele bucati avute acasa.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Concurs de design pentru noul Aro
Pai asta ce are : viewforum.php?f=80 ?
Eu cred că problema nu ar fi realizarea prototipului, ci productia de serie pentru care sunt necesare scule, bani ,spatiu si piaţă/comenzi.
Eu cred că problema nu ar fi realizarea prototipului, ci productia de serie pentru care sunt necesare scule, bani ,spatiu si piaţă/comenzi.
-
- Membru legendar
- Posts: 1474
- Joined: 10 Jan 2008, 21:01
- Location: suceava
Re: Concurs de design pentru noul Aro
Cum vedeau designerii inceputul anilor 1960 noul UAZ-69,respectiv 469.Nu cred ca cei de la IMS C-lung,ma rog specialistii de proiect, nu cunosteau si aceste incercari.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Concurs de design pentru noul Aro
Nici cei de la C.L nu stăteau degeaba, dar de la schită până la prototip, iar de la prototip până la produsul de serie este drum lung şi costisitor.
Imaginile îi aparţin lui Werner.
liviumarius96 wrote:Prin anii 70 am vazut intr-o revista o poza cu un autoturism asemanator . Explicatia era M461
CARPATI TORO si se spunea ca este model de export . Nu l-am mai vazut nicaieri altundeva .
Imaginile îi aparţin lui Werner.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Membru legendar
- Posts: 1474
- Joined: 10 Jan 2008, 21:01
- Location: suceava
Re: Concurs de design pentru noul Aro
Eu am indoieli ca desenul cu "prototyp"M461 este facut de un profesionist,poate RDG-istii au vrut ceva sa faca,mai ales ca nimeni din uzina nu si-l asuma,nimeni n-a auzit.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Concurs de design pentru noul Aro
niros wrote:Eu zic ca se poate relansa o marca asemănătoare cu Aro in România. Dar in serie limitată. Voita si bani asta trebuie. Mai ales ca acum fratiorul nostru defender iese si el din producție, lasa loc unei piețe destul de mare, zic eu. Cred ca inca sunt o groaza care ar vrea o utilitara cu ancestry aspect simply si robust.
Ps nu trebuit sa fie neapart făcut din tabla ci din fibra de sticla cu rollcage si sasiu tubulare si aici chiar as vrea sa aud păreri.
Ruşii ii dau bătaie cu UAZ-ul ( http://www.uaz.ru/en/ ) mai departe, (dacă am priceput eu bine UAZ Patriot este vreo 12000 euro) folosind mecanica clasică fără prea mari bătăi de cap.
Dacă discutăm de serie limitată este cam riscant deoarece cu cât faci mai putine pretul va fi mai mare ceea ce nu prea ajută.
Şi dacă tot vrem să discutăm despre "Ce ar fi dacă......"
Pentru a face ceva asemănător cu Aro, ar trebui să ne uităm ce a avut succes la Aro si ar trebui preluat. Cel mai mare succes al mărcii a fost M 461 datorită capacitătii de trecere, după mine solutia cu punte rigidă fată ar fi cea mai bună si probabil mai ieftină decât o suspensie complexă. Bineinteles se pot face ceva modernizări la suspensie , adică inlocuirea arcurilor lamelare cu cele elicoidale şi probabil mai sunt şi alte chestii care pot inbunătăţii confortul fără a afecta capacitatea de trecere, de preferabil este de studiat ce a căutat M.ap.N-ul si M.A.I-ul in ultimi ani. Al doilea mare succes după M cred eu că a fost 243 datorită "modularităţii" oferite, deci un urmas al lui Aro chiar dacă legal nu se poate oferi solutia lui 243 ăsta nou trebui să aibă 7 locuri si modularitatea asemănătoare dacă nu mai bună ca a vechiului MCV, in momentul in care utilizatorul are de cărat cartofi să poată căra cartofi, deasemeni trebuie să poti face si varianta autosasiu (pick-up, etc) . Deasemenea interiorul trebuie să poată oferii conditiile pentru efectuarea călătoriilor mai lungi in conditii de confort nu să te dai jos după 100 de km amortit tot si cu senzatia că nu ai dormit de o săptămână si să dispună de căldură si aer conditionat atunci când este nevoie, nu după ce ai dat la lopată iarna să urci in el si să fie mai frig ca afară cum este cazul la Iveco Massif. La caroserie cred că ideile lui Ciobanu de pe AMR Raptor şi BCV de a imbina tabla neambutisată (te scapă de prese) si fibra erau destul de bune in schimb mergeau cizelate ceva mai bine (am modificat a doua imagine asa cum cred eu că ar fi arătat mai bine in schimb cred că colegul alex4wd2001 ne poate oferi o variantă mult mai imbunătătită dacă isi bate capul putin)
Cred că ceva de genul ăsta ar putea fi fabricat la ora actoală in parteneriat cu U.A. Moreni deoarece aceasta integrase in productia o parte din mecanica Aro pentru productia ABI-urilor.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Concurs de design pentru noul Aro
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Concurs de design pentru noul Aro
Nu stiu cum sta treaba acolo, insa in constanta exista tendinta de a se lasa proiectele mostenire viitorilor studenti. Pe scurt, se realizeaza un proiect,mai mult sau mai putin functional,studenti obtin hartia , pa si pusi.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Concurs de design pentru noul Aro
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- niros
- Membru
- Posts: 135
- Joined: 13 Sep 2011, 15:00
- Location: Constanta
- Contact:
Re: Concurs de design pentru noul Aro
E...si asta un început. Mai multe detali? Poze?costy84 wrote:https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
CT96ARC Spartana
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Concurs de design pentru noul Aro
Aşteptăm prezentarea, asta a fost aruncată aşa la mişto, cam cum făcea Dacia acum vreo 10 ani cu pozele spion din care nu se inţelegea mai nimic dar stârneau interesul.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Concurs de design pentru noul Aro
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Concurs de design pentru noul Aro
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Ady
- Membru Devotat
- Posts: 472
- Joined: 07 Feb 2008, 18:25
- Location: UK
Re: Concurs de design pentru noul Aro
Superb....bravo celor de la Iasi care au reusit sa faca acest superb prototip...poate, poate o sa devina realizabil.
HAI SA FIM SERIOSI!!!
IARO Camarad Army este de fapt o caroserie de Jeep Cherokee din '90 pusa pe un sasiu probabil de la un Nissan patrol (dupa cum arata suspensia fata) daca nu chiar acelasi sasiu de Jeep pentru ca roata se prinde in 5 prezoane.
Da este interesanta lucrarea dar nu-i spuneti "ARO".....nu are nici o legatura cu marca ARO.
Probabil nici motorizarea nu este de pe acel Aro din spate care parca era de Toyota.
Oare este asa greu sa iei un ARO si sa-i imbunatatesti mecanica (nu un schimb total cu ceva de serie) si sa-i modifici design-ul??
Pe design am vazut ca aveau un baiat foarte bun dar se pare ca pana la urma a iesit chestia asta.
HAI SA FIM SERIOSI!!!
IARO Camarad Army este de fapt o caroserie de Jeep Cherokee din '90 pusa pe un sasiu probabil de la un Nissan patrol (dupa cum arata suspensia fata) daca nu chiar acelasi sasiu de Jeep pentru ca roata se prinde in 5 prezoane.
Da este interesanta lucrarea dar nu-i spuneti "ARO".....nu are nici o legatura cu marca ARO.
Probabil nici motorizarea nu este de pe acel Aro din spate care parca era de Toyota.
Oare este asa greu sa iei un ARO si sa-i imbunatatesti mecanica (nu un schimb total cu ceva de serie) si sa-i modifici design-ul??
Pe design am vazut ca aveau un baiat foarte bun dar se pare ca pana la urma a iesit chestia asta.