Concurs de design pentru noul Aro
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Concurs de design pentru noul Aro
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- ardeleanu
- Membru legendar
- Posts: 4490
- Joined: 16 Jun 2014, 10:11
- Location: Choisy le Roi, Franta
Re: Concurs de design pentru noul Aro
In afara de faptul ca au scris pompos "ARMY" pe portiere, nu prea vad alta legatura...
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Concurs de design pentru noul Aro
Eeee, sunt băieţii modeşti şi discreţi de aia nu se vede legătura!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Ady
- Membru Devotat
- Posts: 472
- Joined: 07 Feb 2008, 18:25
- Location: UK
Re: Concurs de design pentru noul Aro
Spunea cineva pe aici ca au prezentat o un design nou al unui IMS si au ajuns la chestia asta. Sunt de acord ca poate asa le este mai usor de inmatriculat dar....de ce ai nevoie neaparat sa inmatriculezi masina?
Cand vrei sa scoti ceva nou si pleci pe o idee si iese cu totul si cu totul altceva...si mai esti si facultate de design...
In concluzie, e interesant dar nu are nici o legatura cu ideea cu care pornisera si nu mi se pare sa ajute cu absolut nimic marca Aro sau renasterea acestei marci. Preferam o idee noua, o forma noua...ceva nou chiar daca nu se putea inmatricula.
Si o intrebare, daca are motor Toyota (presupun ca si cutie+reductor) si punti Dana au permanent 4x4 fara diferential interaxial sau puntea folosita pe fata are posibilitatea decuplarii fata de restul transmisiei in interiorul diferentialului?
Cand vrei sa scoti ceva nou si pleci pe o idee si iese cu totul si cu totul altceva...si mai esti si facultate de design...
In concluzie, e interesant dar nu are nici o legatura cu ideea cu care pornisera si nu mi se pare sa ajute cu absolut nimic marca Aro sau renasterea acestei marci. Preferam o idee noua, o forma noua...ceva nou chiar daca nu se putea inmatricula.
Si o intrebare, daca are motor Toyota (presupun ca si cutie+reductor) si punti Dana au permanent 4x4 fara diferential interaxial sau puntea folosita pe fata are posibilitatea decuplarii fata de restul transmisiei in interiorul diferentialului?
-
- Membru
- Posts: 104
- Joined: 21 Mar 2011, 19:28
- Location: Husi, Vaslui
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: iARO
Sunt articole reluate deoarece au făcut trafic în trecut.
viewtopic.php?f=14&t=8929&hilit=concurs+design
viewtopic.php?f=14&t=8929&hilit=concurs+design
- ardeleanu
- Membru legendar
- Posts: 4490
- Joined: 16 Jun 2014, 10:11
- Location: Choisy le Roi, Franta
Re: iARO
Dupa cum imi spunea Werner nu de mult, din ce in ce mai multa lume nu stie nimic de ARO, in curand doar pensionarii si pasionatii ARO (in mare parte tot pensionari) vor mai recunoaste masinile...
Asa ca, hai sa luam partea buna a lucrurilor, o lectie despre patrimoniu national, daca nu suna prea pretentios, nu strica.
Am vazut, in fine, ca incepem sa recunoatem ca vina pentru sfarsitul uzinei ARO, ne apartine in mare masura... Este si asta un prim pas bun, din greseli se poate invata mult. Pacat ca incepe sa fie cam tarziu.
http://stiristul.com/tranzitia-romanilo ... -la-nimic/
Asa ca, hai sa luam partea buna a lucrurilor, o lectie despre patrimoniu national, daca nu suna prea pretentios, nu strica.
Am vazut, in fine, ca incepem sa recunoatem ca vina pentru sfarsitul uzinei ARO, ne apartine in mare masura... Este si asta un prim pas bun, din greseli se poate invata mult. Pacat ca incepe sa fie cam tarziu.
http://stiristul.com/tranzitia-romanilo ... -la-nimic/