Si daca n-au trecut-o, care-i problema? Era consumul o cerinta in specificatie? Daca ar fi fost, cum o evalua o comisie de evaluare a ofertelor sau o comisie de receptie?SorinTVY wrote:Hoțu strigă hoții, cam așa e . Jmekerași ăialalți care construiesc busurile tip ''isuzu'' ,tot o firmă turcească nici măcar nu au trecut consumul estimativ al autobuzelor in documentația de prezentare . Or spus că vor clarifica situațiunea referitoare la consum după 20 de mii de km parcurși in regim normal . Da ce au ajuns locuitori orașelor din România ? Sau cum sună asta ? Adică să faci încercări pe buzunaru contribuabilului/ beneficiar . Vai de capul nostru ,ce oameni am ales să ne reprezinte .
Urmăriți la final ce spune domn Primar. Podeaua partă însemnele specificului local ,are culoarea nisipului .ahahahahahahhaah https://www.youtube.com/watch?v=DJWWco8yLEc
Cerinta cu consumul este un basm, fiindca consumul de carburant este o chestie extrem de subiectiva. Ministerul de Interne a mentinut norme de consum pentru carburanti. Soferi care au avut de platit contravaloarea unor consumuri de carburant ca urmare a depasirii normelor de consum si care au contestat in instanta imputarea sumelor respective au castigat nu pentru ca norma ar fi fost prea mica sau ca masinile lor consumau peste norma, ci pentru ca instanta a considerat ca ideea unei norme de consum este injusta avand in vedere ca consumul de carburant depinde de prea multi factori. Asadar ce rost mai are sa-i ceri consumul de carburant ?!?